זני קנאביס מעוררים

בתחום הקנאביס הרפואי המכיל שלל זנים מגוונים קיימים אינספור זני קנאביס מעוררים.
ישנם זנים רבים שמעוררים את החושים ומרגיעים את רוחו של האדם, הבנת האופי של זני הקנאביס הנצרכים היא המפתח לקבלת האפקט הרצוי והמתאים ביותר.
בעולם הקנאביס קיימים זנים מרוממים המשתייכים לסוג הסאטיבה. ישנם מגוון עשיר של זני קנאביס מסוג סאטיבה, כל אחד מהם מלווה בתכונות ייחודיות.
כדי להדריך אתכם במסע לאיתור הזן נכון אנו מציגים כמה מאותם זני סאטיבה מהמוערכים ביותר הידועים בהשפעותיהם הממריצות.

זני קנאביס מעוררים מסוג סאטיבה

זני קנאביס סאטיבה מעוררים

סילבר הייז (Silver haze) – הוא זן מסוג סאטיבה נכלל בקטגוריית T20C4 מתאים לשימוש יום יומי.
מכיל בתוכו כמות של THC של כ-24%-20%, הזן מאופיין בפרחים דחוסים בצבע ירקרק בהיר עם גוונים של כתום וצהוב, בעל טעם שדומה לזני הסקאנק עם שילוב של טעמי הדרים וחריפות קלילה.

סאוור דיזל (Sour Diesel) – זן מסוג סאטיבה גם הוא נכלל בקטגוריית T20C4 הוא זן אהוב ביותר בזכות האנרגיה שהוא מפיץ בהשפעה שלו בעל אחוזי THC גבוהים בין 17% ל-26%.
סאוור דיזל הוא הכלאה של הזנים צ’ם דוג יחד עם הזן סופר סקאנק, הוא נוצר במקור בשנות ה90 על ידי האבקת נקבת צ’ם דוג 91 יחד עם הזן סופר סקאנק, הזן בעל טעם חריף וארומטי שמסייע בהתמודדות עם סטרס, כאב, ודיכאון.

סופר למון הייז (Super Lemon Haze) – הוא זן מסוג סאטיבה בעל טעם וארומה לימוניים ומתוקים, בעל השפעה עדינה על הגוף שעם הזמן מגיע גם לראש בצורה עוצמתית, מדובר בתערובת הרמונית של זני למון סקאנק ו-Super Silver Haze, שמשדרת שמחה ואופוריה.
זן זה מרים מצב רוח, מותיר אחריו שובל של אושר. עם תכולת THC שנעה בין 18% ל-25%.

כחול צלול (Lucid Blue) – כחול צלול, הוא אחד מאותם זני קנאביס מעוררים.
מדובר בזן מסוג מוכר ואהוב ביותר בזכות יכולתו לסיוע בשמירה על מיקוד.
מי שיבחר בשימוש בזן זה ייהנה מכמות THC של  בין 16% ל-28%. מעולה לטיפול בחרדה, אסטמה, יתר לחץ דם וגם לדלקת פרקים.

Lucid Blue

זני קנאביס מסוג סאטיבה שייכים לאותם זנים שידועים בהשפעות המעוררות והממריצות שלהם.
אלו זני קנאביס מעוררים המאופיינים ביכולתם להעלות את מצב הרוח, לשפר את היצירתיות של המטופל ולקדם ערנות נפשית. התכונות המעוררות של זני סאטיבה הופכות אותם למתאימים לשימוש בשעות היום, מכיוון שהם פחות נוטים לגרום לתשישות ועייפות.

זני קנאביס מעוררים מיוצגים בעיקר על ידי זני הסאטיבה. לעתים קרובות זנים אלה מומלצים לפעילויות הדורשות בהירות מחשבתית ויצירתיות. זנים בולטים בקטגוריה זו כוללים Super Silver Haze, Sour Diesel, Super Lemon Haze ו-Lucid Blue. לכל זן יש את ההתערבות הייחודית שלו באמצעות טרפנים וקנבינואידים, התורמים לטעמים, ניחוחות ואפקטים שונים.
משתמשים המחפשים חוויה ממריצה ואופורית עשויים למצוא שזני סאטיבה הם הבחירה המועדפת עליהם בעולם המגוון של הקנאביס הרפואי.
תוכלו לעיין ולמצוא שלל זני קנאביס מסוג סאטיבה בתוך תפריט זני הקנאביס שלנו וכך להבטיח בחירה נכונה שתתאים לבעיה הרפואית שלכם.

מאמרים נוספים:

אתר להזמנת קנאביס רפואי

אתר להזמנת קנאביס רפואי

אתר להזמנת קנאביס רפואי הקנאביס הרפואי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהטיפול במגוון רחב של מחלות ותסמינים. עם התקדמות הטכנולוגיה והרחבת האפשרויות, כיום ניתן

קרא עוד >>
משלוחי קנאביס רפואי במרכז

משלוחי קנאביס רפואי במרכז

משלוחי קנאביס רפואי במרכז בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס רפואי התפשט במהירות בקרב חולים בישראל. עבור רבים מהם, מדובר בפתרון חשוב להקלה על כאבים, שיפור תסמינים

קרא עוד >>
זני קנאביס חזקים

זני קנאביס חזקים

זני קנאביס חזקים הקנאביס, צמח רב-תכליתי ועשיר בתרכובות פעילות, מציע מגוון רחב של זנים, כל אחד עם פרופיל ייחודי של קנבינואידים וטרפנים. אחד המאפיינים הבולטים

קרא עוד >>
מינון קנאביס רפואי

מינון קנאביס רפואי

מינון קנאביס רפואי הקנאביס הרפואי הפך לכלי טיפולי משמעותי במגוון רחב של מצבים רפואיים. עם זאת, השימוש בו מחייב התייחסות זהירה לנושא המינון. מינון קנאביס

קרא עוד >>
שמן CBD

שמן CBD

שמן CBD שמן CBD, מופק מצמח הקנאביס, זוכה בשנים האחרונות לתשומת לב רבה בזכות סגולותיו הטיפוליות הפוטנציאליות.קיימים מגוון רחב של מוצרים המכילים את קנאבידיול (CBD)

קרא עוד >>
קנאביס רפואי לבעיות שינה

קנאביס רפואי לבעיות שינה

קנאביס רפואי לבעיות שינה הקנאביס הרפואי, אשר בו נעשה שימוש ברפואה המסורתית במשך אלפי שנים, חווה בשנים האחרונות פריחה מחודשת.פריחה זו מתרחשת בזכות מחקרים מדעיים

קרא עוד >>
איך מגיעים אלינו?
ניווט לחניה חינם