ההיסטוריה של עולם הפארם

בתי מרקחת קיימים כבר מאות שנים. הרישומים המוקדמים ביותר של בתי מרקחת מתוארכים ליוון העתיקה, שם הם שימשו כמקדשים שבהם אנשים היו באים לעבוד את האלים.
בתי מרקחת הם אחד המקומות החשובים ביותר בקהילה מכיוון שהם מספקים מקור בטוח ואמין של רפואה ושירותי בריאות. לציבור. בתי מרקחת הם מקור עיקרי לטיפול רפואי.
בכל פעם שאדם מבקר בבית מרקחת, הוא עשוי לקבל טיפול מונע או כללי, למלא מרשמים ולקנות תרופות ללא מרשם, לדבר עם רוקח על בעיות בריאותיות, או לדבר עם אנשי מקצוע רפואיים כמו רופאים ואחיות. בנוסף לספק רפואה פיזיקלית, בתי מרקחת מספקים לעתים קרובות שירותים חברתיים כגון יועצים שיכולים לתמוך באנשים.

בתי המרקחת גם מספקים למטיילים מידע על היכן ניתן למצוא שירותים בסיסיים באזור.
בתי המרקחת מוסדרים על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) שהיא סוכנות פדרלית שאחראית על הרגולציה של מזון, תרופות, קוסמטיקה ומכשירים במסחר בין-מדינתי.

בתי מרקחת בישראל

מגזין בית מרקחת הרצליה ריכזו לכם את המידע הנחוץ כדי שתהנו ממגוון רחב של קנאביס רפואי במבצע, מגוון מוצרי פארם איכותיים, ושירות אישי לאורך כל חוויית הקנייה שלכם.

בתי המרקחת בישראל מחויבים על פי חוק להיות פתוחים בימי חול בין השעות 9:00-20:00 ובימי שבת בין השעות 9:00-13:00. משרד הבריאות הישראלי הודיע על השינוי ברגולציה. הממשלה מצהירים שהם רוצים שבתי מרקחת עם יותר מעובד אחד תורן יישארו פתוחים תוספת שעות במהלך השבוע ליצירת שירות 24/7.
לישראל יש היסטוריה של אחת המדינות המובילות בעולם בכל הנוגע לחדשנות רפואית. ישראל היא ביתם של כמה מחברות התרופות החדשניות בעולם.

משרד הבריאות הישראלי מחויב להבטיח שלכל הישראלים תהיה גישה לתרופות חיוניות במחירים נוחים. הממשלה יצרה תוכנית בשם “התוכנית הלאומית לתרופות” המעניקה סיוע כספי למי שזקוק לה ומבטיחה שכל אחד יוכל לגשת לצרכי הרפואה שלו.

תחום הפארם בעולם

תחום הפארמה הוא תעשייה שצומחת במהירות. ההערכה היא שהשוק העולמי למוצרי פארמה יגדל מטריליון דולר ל-1.4 טריליון דולר עד לשנה הבאה. אוכלוסיית העולם מזדקנת, מה שאומר שתהיה עלייה בביקוש לתרופות לטיפול במצבים כמו מחלות לב וכלי דם, סוכרת, ודלקת פרקים.

שוק התרופות נשלט רק על ידי כמה שחקנים גדולים. יש הרבה חברות תרופות קטנות וחדשניות שבונות את העסק שלהן בשווקי נישה, אבל את רוב ההכנסות מייצרות רק קומץ חברות תרופות גלובליות. כמה דוגמאות הןAbbott Laboratories, Pfizer Inc Roche Holding AG.

מאמרים נוספים:

אתר להזמנת קנאביס רפואי

אתר להזמנת קנאביס רפואי

אתר להזמנת קנאביס רפואי הקנאביס הרפואי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהטיפול במגוון רחב של מחלות ותסמינים. עם התקדמות הטכנולוגיה והרחבת האפשרויות, כיום ניתן

קרא עוד >>
משלוחי קנאביס רפואי במרכז

משלוחי קנאביס רפואי במרכז

משלוחי קנאביס רפואי במרכז בשנים האחרונות, השימוש בקנאביס רפואי התפשט במהירות בקרב חולים בישראל. עבור רבים מהם, מדובר בפתרון חשוב להקלה על כאבים, שיפור תסמינים

קרא עוד >>
זני קנאביס חזקים

זני קנאביס חזקים

זני קנאביס חזקים הקנאביס, צמח רב-תכליתי ועשיר בתרכובות פעילות, מציע מגוון רחב של זנים, כל אחד עם פרופיל ייחודי של קנבינואידים וטרפנים. אחד המאפיינים הבולטים

קרא עוד >>
מינון קנאביס רפואי

מינון קנאביס רפואי

מינון קנאביס רפואי הקנאביס הרפואי הפך לכלי טיפולי משמעותי במגוון רחב של מצבים רפואיים. עם זאת, השימוש בו מחייב התייחסות זהירה לנושא המינון. מינון קנאביס

קרא עוד >>
שמן CBD

שמן CBD

שמן CBD שמן CBD, מופק מצמח הקנאביס, זוכה בשנים האחרונות לתשומת לב רבה בזכות סגולותיו הטיפוליות הפוטנציאליות.קיימים מגוון רחב של מוצרים המכילים את קנאבידיול (CBD)

קרא עוד >>
קנאביס רפואי לבעיות שינה

קנאביס רפואי לבעיות שינה

קנאביס רפואי לבעיות שינה הקנאביס הרפואי, אשר בו נעשה שימוש ברפואה המסורתית במשך אלפי שנים, חווה בשנים האחרונות פריחה מחודשת.פריחה זו מתרחשת בזכות מחקרים מדעיים

קרא עוד >>
איך מגיעים אלינו?
ניווט לחניה חינם